Minggu, 29 Maret 2009

Memasang Payet

My first ever job in the incoming tide payet.first saturated because my work is very complicated, but the long run I like to install a payet.I be like because I see the results that have been so very beautiful and interesting to look at and having a certain-shaped model.
Before installing payet first we must prepare a raw material.
Raw material:
1.cloth/clothes
2.needle payet
3.yarn
4.payet, sand, lidi, rocklike.

How to install payet:
1.enter thread on the needle's eye
2.pair payet appropriate form in the desired
3.ago be creative payet a beautiful and interesting.

Saya dulu pernah kerja di bagian pasang payet.Pertama masuk kerja saya jenuh karena sangat rumit,tapi lama kelamaan saya menjadi suka memasang payet.Saya menjadi suka karena saya melihat hasil yang sudah jadi sangat indah dan menarik untuk di lihat dan bermodel-model bentuknya.
Sebelum memasang payet terlebih dahulu kita harus mempersiapkan bahan-bahannya.
Bahan-bahannya :
1.kain/pakaian
2.jarum payet
3.benang
4.payet,pasir,lidi,batu-batuan.

Cara memasang payet:
1.masukkan benang pada lubang jarum
2.pasangkan payet sesuai bentuk yang di inginkan
3.lalu jadilah kreasi payet yang indah dan menarik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar